Vertrek 3 november 2011 - Reisverslag uit Asten, Nederland van Rene Peters - WaarBenJij.nu Vertrek 3 november 2011 - Reisverslag uit Asten, Nederland van Rene Peters - WaarBenJij.nu

Vertrek 3 november 2011

Door: renepeters

Blijf op de hoogte en volg Rene

03 November 2011 | Nederland, Asten

Momenteel is het 3 november en dat betekend dat mijn vlucht op deze dag in Rio de Janeiro zal landen om 22.00 uur plaatselijke tijd (02.00 uur Nederlandse tijd). Om 10.40 vlieg ik vanaf Amsterdam naar Zuid-Amerika met een tussenstop in London.
Via deze site zal ik enkele foto's en reisverslagen verspreiden, overige anekdotes zal ik vertellen vanaf 5 maart wanneer ik weer terug ben in Nederland.

• 03 November 2011 - 14:37

Nicole En Patrick:

hoi rene...hier alvast een berichtje en hopelijk ben je goed aan gekomen in brazilie, want om 2 uur slapen wij al, maar we wilde jou toch alvast iets laten weten, rene een fijne vakantie en heel veel plezier in brazilie, we zullen af en toe op jouw site blijven kijken of er al nieuwtjes en foto's op staan. tot gauw weer op de computer.

groetjes: nicole & patrick
    sjan & karel

• 04 November 2011 - 15:46

Monique:

Heel veel plezier in Brazilie.
    Je hebt vandaag hopelijk lekker op het strand kunne relaxen.

Geniet ervan en we lezen wel hoe het daar is.

• 05 November 2011 - 12:41

Hugo En Jose:

Hoi Rene,

Wij willen je nog even een hele fijne vakantie toe wensen.
    We gaan je reisverslagen lezen en de foto's bekijken.
    Hopelijk ben je op dit moment uitgerust van de lange reis en kan het avontuur beginnen.
    Groetjes
    Hugo en Jose

• 05 November 2011 - 15:38

Bart & Aniek:

Ha Rene,
    Veilig aangekomen in Brazil?
    Goede vliegreis gehad, is het meegevallen!? Je zult nu wel heerlijk liggen bakken op het strand.
    Geniet van je vakantie en je rondreis en wij volgen je berichten en foto's.
    We kijken al uit naar je eerste reisverhaal, dus kom maar op...
    Groetjes van Bart en Aniek

• 05 November 2011 - 17:54

Karel Peters:

hoi rene...hoe gaat het er mee. we kijken elke dag op de site. veel plezier daar in brazilie.

groetjes van ons allemaal.

• 12 November 2011 - 00:27

Rene Peters:

Hallo Karel, Sjan, Nicole en Patrick, ik heb een foto van Braziliaans geld geplaatst waar Patrick om vroeg.

Bart en Aniek, de reis is eigenlijk wel meegevallen. In het vliegtuig heb ik leuke films kunnen kijken en heb er ook redelijk goed kunnen slapen.